dinsdag 1 juli 2008

Weer een nutteloze dag!


Daar zijn we weer! Heb vandaag besloten mijn dagboek gompie te noemen. Het was weer ssdd (same shit different day). Van alfons geleerd, stout he. Weer met bruut geweld van mijn kussentje afgetrommeld vanochtend. Mag dan hond zijn maar moet er ook aan wennen. Wat was het bloedheet vandaag. Baasje nienke ziet er steeds bloter uit (geen gezicht trouwens) terwijl ik maar in mijn winterjas rondhobbel. Vind ik geen leuke uitvinding van de lieve heer.

Ene justin (gluiperd van het zuiverste water) vind mij op zijn overleden hond lijken. Hij zegt dat ik er precies hetzelfde uitzie. Zal je maar gezegd worden, He je lijkt op een dooie hond, ben je klaar mee. Maar hij kreeg denk toch een brok in zijn keel. Hij keek heel vertederd naar, vind me lief, wil met me spelen, wil me knuffelen, is blij als hij me ziet en wordt piloot. Paps en mams: IK BEN VERLIEFD! 'S avonds bij ene stephan en oksana geweest. Wel hele lieve mensen. Wonen op 10 hoog in Uithoorn. Jemig wat hoog, werd er bloednerveus van. Ik vind op visite gaan leuk, jullie ook? Tot morgen lieve kijkbuisvriendjes! Poot en lik, amber!

Geen opmerkingen: