dinsdag 22 juli 2008

zondag 20 juli

hallo gompie!

ben vandaag erg lui, kan geen stap zetten vandaag jeetje wat ben ik moe zeg heb de hel ochtend nodig gehad om bij te komen. was gisteren ook zo'n drukke dag voor mij. nienke ligt de hele dag al op bed die is ziek. last van haar buik en misselijk. toch te veel gedaan gisteren denk ik.

nadat alfons en nienke alles een beetje opgeruimd hadden zijn we weer naar hoofddorp gegaan. oh wat was ik bij zie ik al mijn vriendjes weer!!! begon helemaal vrolijk te kwispellen. en naar iedereen heen te rennen hallo hier ben ik weer hoor!!!
maar alfons riep mij de kamer in moest maar even rustig doen want was gisteren druk geweest en we gingen zo aan het avond eten. maar nienke heeft niet veel gegeten een paar aardappeltjes en een beetje sla de kip heeft dennis maar opgegeten want die kwam iets doen op de computer.
sáonds nog even met balletje gespeeld en daarna zijn we maar gaan slapen

welterusten gompie poot en lik

Geen opmerkingen: