maandag 7 juli 2008

nieuw balletje!!!!


hallo gompie,


hier weer al mijn avonturen die ik beleeft heb vandaag. alfons heeft mij vanochtend even uitgelaten was weer een suffe bende. nadat alfons naar zijn werk is gegaan is baasje nienke druk bezig met de computer wat een ellende ze ziet mij niet eens staan! maar gelukkig ben ik op onderzoek uitgegaan want de deur stond open. he! was dat? een verkleinde voetbal? van wie zou die zijn? denk van zoey! ja. wat een raar ding wou er mee spelen maar kwam heel gek piep geluid uit schrok me een hoedje! wilde hem toch weer pakken maar hij piepte weer en sprong een meter achteruit en vincent maar lachen toen kwam nienke ook even bij me kijken, die stond me ook maar een beetje uit te lachen. ja kan ik er wat aan doen dat ik zo'n ding niet ken is vreemd voor mij hoor!!!! stond het balletje maar een beetje aan te kijken van wat moet ik hier nu mee. heel voorzichtig liep ik er heen en heel zachtjes pakte ik het op he'hij piept niet. totdat ik er perongeluk met me poot op ging staan kreeg bijna weer een hartverzakking en iedereen lachte mij maar een beetje uit! dus paps en mams ik wil ook zo'n klein piep balletje is echt wel grappig moest er eerst een beetje aan wennen maar nu vind ik het wel leuk. maar baasje nienke zegt dat het niet mag dus moet ik jullie maar even om toestemming vragen!!!!


na lekker gespeeld te hebben met de jongens riep nienke mij voor het eten! oh is het al etens tijd dan wat gaat de tijd hard zeg.........! pfffffffffff ben best wel moe.

daarna moest ik in de kamer blijven want ik had net gegeten vond eigenlijk ook niet erg heb heerlijk een tukkie gedaan. en nu ben ik lekker op mijn bot aan het kluifen waarom krijg ik die nou niet stuk? wat een rot ding heb nog de helft over denk dat ik daar morgen mee verder ga!

alfons komt zo weer thuis van het werk jippie dat is gezellig dat is echt mijn maatje geworden. hij zegt allemaal liefe dingen tegen mij.

nou dat was het dan weer even voor vandaag!!! tot morgen allemaal...... poot en lik .

Geen opmerkingen: