zondag 6 juli 2008

zaterdag


hallo allemaal,


daar ben ik weer!! oh wat een mooie dag alfons en nienke al vroeg uit de veren wat gaat er allemaal gebeuren? druk aan de schoonmaak stofzuigen,afwassen,douchen enz.

oh we krijgen visite!!! peter en janine komen nu. ik helemaal blij blijkt dat alfons en peter gewoon moeten werken jammer vond het net zo gezellie!!! maar gelukkig heb ik nienke nog en haar vriendinnetje janine gblijft ook hier. wat gaat zij nou doen (janine)? ze trekt zomaar haar broek uit en schoenen. oh ze gaat zich omkleden!!!

ik helemaal blij we gaan met de auto weg gompie!!!! leuk!!! spanned waar zouden we nu weer heen gaan? oh ik zie boompjes door de achterruit.

zo mag ik eindelijk die auto uit veel te warm in die auto met arko! maar ik ben vandaag heel eigenwijs niet aan het luisteren haha!!! lekker trekken aan de riem. vond vrouwtje nienke niet zo leuk die werdt een beetje boos op mij dus deed ik maar weer lief tegen haar. ben lekker aan het zwemmen geweest en daarna zijn we wat gaan drinken bij een tentje liepen allemaal vriendjes die gingen allemaal met hun baasje wat drinke daar!!!! bleef heel braaf liggen en al die honden blaffen en rennen! dacht bij mezelf wat maken jullie een drukte ik lig lekker bij nienke!!!


eenmaal thuis gekomen zijn nienke en janine eten gaan halen en tegen die tijd kwam alfons met peter weer terug van het werk joepie!!! wat een lol blij blij me hartje is zo blij, blij blij me hartje is zo blij want amber die houd van mij daarom is mijn hartje altijd blij blij blij!! zong alfons werd er helemaal vrolijk van!!! en moest er ook een beetje van blozen hihi.


nou dag lieve gompie tot morgen dan maar weer!!! dikke lik en poot van mij.

Geen opmerkingen: