dinsdag 29 juli 2008

druk druk druk

hallo gompie

vandaag zaterdag en ze zijn me maar in de weer! wat gaan ze toch allemaal doen oh nee! ze gaan nu allebij werken moet ik alleen thuis blijven maar dat vind ik helemaal niet leuk. maar gelukkig heb ik mijn kussentje die is mij heilig geworden hoor!lig er soms de heledag op hij is zo lekker zacht! maar gelukkig is nienke snel weer thuis rond 7 uur was ze er weer en hebben we lekker buiten gewnadeld. dus al met al ben k maar 5 uurtjes alleen geweest dat valt wel mee....
na het eten ging nienke elke keer naar de wc wat is er toch aan de hand zeg? oh ben je aan de poeperij dat is niet zo leuk! is vervelend maar gaat vanzelf wel weer over toch?
s'avonds is alfons alweer thuis en die heeft maar met me gespeeld ook al is het erg warm loop maar te hijgen de hele dag maar ja voor de rest gaat het prima met me.

veel heb ik verder niet te vertellen dus dag gompie tot morgen maar weer.........

Geen opmerkingen: