zondag 6 juli 2008

een echte zondag


dag gompie!!


het is een echte zondag vandaag lekker lui doen en spelen met zoey (het hondje van vincent).

vrouwtje nienke is ook niet op haar best vandaag die is erg lui kwam laat uit haar bedje, maar alfons had mij al uitgelaten en eten gegeven. alfons gaf mij nog een dikke kus en nienke natuurlijk voordat hij naar zijn werk ging!! sjonge zo laat nog naar het werk? oh bestaat er ook avond dienst ja dat ken ik niet mijn baasje komt altijd rond half 5 thuis toch?

maar ik vermaak me prima hier hoor paps en mams!!! heb allemaal nieuwe vriendjes dus maak je maar geen zorgen over mij, voel me een stuk lichter ik denk dat ik afgevallen ben!!!

scheelt wel hoef je niet al dat gewicht mee te zeulen. vandaag niet echt een bijzondere dag gewoon een lekkere dag dat je zegt ja dit is een zondag dus sorry fans!!!!! heb niet veel te melden vandaag maar morgen heb ik vast wel weer een nieuwtje om te vertellen,


fijne dag nog allemaal poot en lik van amber

Geen opmerkingen: