dinsdag 15 juli 2008

14 juli!!!!!!!!!

hallo gompie

vandaag veel gelachen en gezien. popje was jarig vandaag. alfons had in alle vroegte mij uitgelaten en een kaartje voor nienke op tafel gezet met een leuk kado! geen idee wat er in zit nou wachten dan maar totdat nienke wakker wordt want ik wordt wel heel nieuwsgierig.
en ja eindelijk ze komt uit bed nou pak dat kado nou even uit ben nieuwsgierig wat er in zit!! maar nee ze ging eerst naar de wc en begon toen heel hard te lachen toen ze het kadootje zag en verdrietig te gelijk nee niet verdrietig zijn!!! oh van blijdschap nu snap ik het pak het nu maar uit dan weet ik wat erin zit heb de hele ochtend al zitten wachten.
wat is dat nu een fietsbel? oh dat zit aan een beker vast I'll wil ring if i'm horny staat erop. ze moest heel hard lachen toen ze het zag en ze belde een keertje om te kijken og het werkte. best grappig zo'n kadoootje. de telefoon bleef maar gaan vandaag dan die en dan die weer die een sms stuurde of belde om haar te feliciteren wel lief he van al die mensen!!!!!!
en alfons was ook alweer vroeg thuis omdat ze jarig was is hij eerder naar huis gegaan.
sávonds kreeg ze een etentje van alfons zijn ze samen met peter en janine naar de griek geweest en wat hebben ze heerlijk gegeten zeg en dan moet ik het maar met mijn brokken doen. maar gelukkig kreeg ik een botje omdat ik alleen moest blijven dat was ook zeker wel smakelijk.

nou tot morgen gompie,

Geen opmerkingen: