dinsdag 22 juli 2008

zaterdag 19 juli

hallo gompie

werd vandaag wakker in mijn eigen huisje heerlijk zeg wat een ruimte, ben meteen naar buiten gegaan en natuurlijk moest ik alle luchtjes weer in me opnemen heb wat afgesnuffeld zeg! alfons en nienke zijn nog even taart gaan halen en toen ze terug kwamen is alfons nog even de route na gereden voor de autopuzzeltocht voor vanmiddag. terwijl nienke met andere dingen bezig was ben ik heerlijk in de tuin gaan liggen. toen hoorde ik een vreemde auto en moest even blaffen om nienke te waarschuwen oh het waren peter en janine. gezellie! toen kwamen stephan en oksanna er ook al aan en daarna kwamen aldert en renate met shyla.(hun hond). daar heb ik de hele dag mee gespeeld is echt een vriendinnetje geworden ze ga de hele tijd pootjes aan me wel lief he? paps en mams! zei ging eerder op haar rug liggen dan ik dat is nieuw voor jullie he'? ze is heel lief tegen mij. toen kwam mike ook en dennis en maarten en zusje van alfons mirinne was er ook een dolle boel ze wouden allemaal met me spelen. wat een lol heb ik gehad zeg vandaag maar was op een gegeven moment best wel moe!

om half 2 werdt ik nog eens uitgelaten wat een tijd zeg dan lig ik normaal al te slapen niet te geloven dat die mensen zo lang kunnen opblijven maar ja het was tenslotte feest!!!
geloof dat nienke heel erg verwend is en heeft het geloof ik wel naar haar zin gehad
nou paps en mams tot morgen.

Geen opmerkingen: