maandag 30 juni 2008

chill dagje



Was vroeg uit de veren vandaag. Zo duf als een kanarie m'n behoefte gedaan. Baasje alfons was er ook nog niet helemaal bij 0610 's ochtends. Gauw maar weer terug naar m'n mandje gegaan. Probeerde nienke te verleiden om met het balletje te spelen, niet dus. Die was al net zo suf als baasje alfons. Duffe bende hier.

'S middags met de mensen hier op de afdeling gespeeld met mijn touw en mijn balletje. "Afdeling" klinkt grappig he, is hier net een mensen-gevangenis. 10 Malloten opgesloten in kleine kamertjes. Maakt me niet uit, zolang ze maar met me spelen. Alleen die foeilelijke rotkat hier doet gemeen. Tegen mij blazen enzo. Vind haar niet lief.

'S avonds met popje naar de...... weet ik veel hoe dat heet. Kon tenminste loslopen en met mijn balletje spelen. 20 keer het water in gesprongen, heerlijk. Morgen mag ik niet zwemmen van nienke, breidde een waterig truitje. Dus moet ik morgen effe chillen! Poot en lik, amber!

Geen opmerkingen: