vrijdag 18 juli 2008


hallo gompie,


vanmiddag de hele middag alleen geweest want nienke ging boodschapjes doen voor haar verjaardagfeestje morgen. oh en wat was ik blij dat ze weer thuis was zeg. sprong een gat in de lucht niet alleen van blijdschap maar ook omdat ik nodig moest! ben gelijk naar buiten gedaan oh heerlijk gelijk een plasje gedaan zo dat lucht op zeg!!!!!! toen weer boven aangekomen ben ik gezellig met mijn vriendje zoey gaan spelen want die was er weer. nam me bot mee maar daar wilde zoey niet veel van weten. dus ben ik maar bij nienke om me balletje gaan vragen.

we hebben gezellig samen met het balletje gespeeld. vincent zei nog normaal speel je nooit met balletjes zoey!!!!!!! komt zeker door amber. was heel gezellig. daarna hebben we samen geknuffeld in de keuken ging er helemaal voor liggen en samen spelen. ja zoey is maar een klein hondje dus moet je lief zijn he? lagen samen knus in de keuken!!! aaaaaah riepen ze allemaal. wat is daar nou zo schat aan? ik lig gewoon heel normaal op de grond samen met me nieuwe vriendje. als julle knus op de bank zitten ga ik toch ook niet zeggen van aaaaaaaaah wat schattig!!

ondertussen is nienke druk bezig met zakjes maken van mijn eten snap er helemaal niets van wat gaat er allemaal gebeuren me balletje en me touw gaan allemaal in 1 tas!! waar gaan we heen dan? begin maar een beetje heen en weer te lopen zodat ik alles goed in de gaten kan houden want ik ben wel heel nieuwsgierig!!!


oh ik snap het al we gaan naar kudelcity!!! want daar heeft nienke morgen haar verjaardagsfeestje. oh gezellig even weer in me eigen huisje slapen.

druk druk druk druk dus.

ik ga er zo vandoor met nienke en alfons.

dus tot morgen misschien dan als we er tijd voor hebben denk het niet!


daaaaaaggggg gompie.

Geen opmerkingen: