maandag 14 juli 2008

zondag 13 juli


hallo fans!!!


vandaag heerlijk gewandeld met nienke. lekker met balletje gespeeld het was zowaar eens mooi weer.

toen alfons thuis kwam oh ik was zo blij. stond al helemaal op de uitkijk! hij moet toch zo thuis komen snap er niets van wat duurt het lang. en ja hoor eindelijk was hij daar dan! hij was iets verstraagd was nog even een kaartspelletje aan het afmaken op zijn werk. ja kraken is daar favoriet. nienke is toen even de dvd'tjes gaan terugbrengen en uiteraard kon ook niet missen heeft ze een paar nieuwe meegenomen. alfons heeft lekker mijn eten klaar gemaakt en als toetje kreeg ik een blokje schapenvet dat krijg ik elke avond na mijn eten oh wat is dat lekker zeg!!

mijn huidje voelt lekker zacht aan en mijn haartjes zijn helemaal aan het glimmen nuwordt elke dag een beetje mooier ja ik ben een echte vrouw aan het worden! sávonds om 12 uur heb ik met alfons voor nienke gezongen leuk he en rende toen naar haar toe en gaf haar een dikke lik op haar gezeicht. gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!! riep alfons. en gaf toen een dikke kus en knuffel aan haar. ze is wel verwend hoor een mooie baby blauwe badjas oh lekker zacht mag ik daar op liggen? en een goudkettinkje! lief he?


en nu ishet bedje tijd zegt alfons morgen moeten we weer vroeg op!!!


tot morgen fans dikke lik en poot!

Geen opmerkingen: