vrijdag 4 juli 2008

DE vrijdag


Dag lieve gompie! Vanochtend ellendig lang wachten voor ik mocht p...... Alfons was vrij, dus moest ik maar wachten, ben je klaar mee. Nienke liep maar wat met me, wederom op haar allerbelabberdst. Toen we terug waren ging ze gelijk een tukkie doen op de bank. 8 a 9 Uur slaap is natuurlijk veel te weing. En dan zeggen ze:"zo lui als een hond". Nou als er 1 calorieen verbrand heeft, ben ik het wel. Samen met balletje natuurlijk. die ronde deugniet.


Mijn speeltuin!!!!!!!!!!!
Vanmiddag naar huis in kudel geweest.Blij, blij blij! Ik speerde naar de poort en wat denk je.....? Nou dat dacht ik dus ook. Mooi niet, baasje F en vrouwtje H waren er niet. Wat een deceptie. In plaats daarvan stond er een wildvreemde kerel in huis. Ben van de kerk en kom voor de post, zei ie. Yeah right! Lekker geloofwaardig. Zal ook eens bij iemand binnenlopen, sorry, ben van de kerk en verder onschuldig. Bezwaar als ik even de administratie doorneem? Nee hoor, ga uw gang. Oh ja tussen haakjes, ik neem ook even wat waardevolle spullen mee, mijn kluis is zo leeg. Ik begrijp het, geen probleem. Hij was ook rap weer verdwenen. Raar volk, mensen. Lekker met balletje gespeeld en wat was het heet vandaag. Af en toe moest ik ff chillen. Alfons en nienke lagen te pitten in het gras. Luie donders. Vanavond met een balletje gespeeld. Wat een pokkeding! Was zo stuk. Zat lucht in. Was zeker de goedkoopste die er was. Thanx eva! Verder was ik vrij. VRIJdag, vat je hem slimpie? Zoals de spanjaarden zeggen: woef waf waffer de waf, oftewel: tot morgen! Tot die tijd,gedraag je! Poot en lik, amber.

Geen opmerkingen: