donderdag 10 juli 2008


Stoer met baas popje op de foto!

















Bij de klaagmuur!















Wie is er nou de baas, he cousin vinnie!






Wat een maf schema vandaag. Mijn hele bio-ritme is geterrored! Iets van half 4 vannacht kwamen ze thuis en ging alfons nog met mij wandelen. Moest van schrik weer alles doen. Man dat zijn toch geen tijden, gompie. Uiteraard werd het 's ochtends weer later. 'S middags met alfons de regen in. Hij had nog wel mijn kleine ronde vriendje meegenomen. Had er eigenlijk niet zo veel zin in. Wat een mensenweer was het vandaag. De baasjes hadden geloof ik ook een off-day! Maar na regen komt zonneschijn! Ok toegegeven soms kan dat lang duren, maar het komt wel. En zo geschiedde.....





Het werd avond en de regen verdween. Dus ik dacht: Mooi, zo lekker eten en dan lekker naar buiten, maar zonder de regen. Had ik dus weer fout gedacht, zoals gewoonlijk. Eerst moesten snip en snap hier eten. En daarna ik. Hebben ze een klap van de molen gehad ofzo, ik moet eerst eten, dan pas zij. Trouwens ze aten ook honden-voer. Zo rook het en zo zag het er ook uit. Nienke noemt dat macaroni. Nou dan eet ik wel in stijl voor een labrador. Na luxe getafeld te hebben (met toetje), zijn we stiekem naar het bos geweest. Verrassing! Ik mocht weer poseren voor alfons' camera. En lekker rondrennen. Ligt een tennisbaan naast het bos. Hoorde hele tijd allemaal balletjes. Niet doordenken, viespeuk. Dat klonk als muziek in de oortjes. De stem van alfons niet, toen ik het water in wilde en niet mocht. Oei, kon nog net op tijd aan de noodrem trekken. Maar ja je weet hoe ik ben, blijven proberen he. Enfin uiteindelijk maar weer naar huis gegaan en de rest is hetzelfde als elke avond. Lekker slapie doen! Poot en lik, amber!

Geen opmerkingen: