donderdag 24 juli 2008

woensdag 23 juli




hallo gompie!!


wat is het weer een heerlijke dag vandaag alfons weer vroeg op voor zijn werk. dus in alle vroegte werdt ik weer eens uit me bedje geligt even een plasje doen!! daarna snel me mandje weer ingegaan want 6 uur is geen tijd voor mij hoor. smiddags even met nienke een ommetje gemaakt in het parkje hier achter dat kun je vast wel zien aan de foto's hieronder. eenmaal terug was nienke helemaal druk omkleden enzo. wat gaan we doen dan? oh ik mag niet mee want de radio gaat aan en ik moet op mijn plaats dat vind ik helemaal niet leuk!!

maar eenmaal weer thuis was ik helemaal blij dat ze er weer was.

s'avonds zijn we heerlijk naar hilversum geweest zijn we lekker wezen lopen en oh wat vond ik het heerlijk allemaal lekkere geurtjes begon er helemaal van te schuimbekken hier snuffelen daar snuffelen spannend allemaal. en we hebben gelijk mijn comando's maar weer door genomen en ik wist ze nog allemaal hoor paps en mams! nienke was zo trots op mij en alfons natuurlijk ook soms ging ik stiekem een beetje smokkelen heel klein beetje naar voren kruipen euh? nee dat mag weer niet werd meteen terug gezet op mijn plek en blijf! kreeg ik dan te horen, maar dat was maar 1 keertje hoor daarna gehoorzaamde ik netjes lekker door het hoge gras gesprongen leek wel een leeuw (zei alfons) gelijk weer een foto daar gaan we weer moet ik weer stil blijven staan en zitten. nou vooruit dan maar omdat het voor paps en mams is.

bekaf kwamen we weer bij de auto aan en zijn we naar huis gegaan. en ben ik heerlijk in slaap gevallen en er niet meer afgekomen.


weleterusten gompie tot morgen. poot en lik

Geen opmerkingen: