woensdag 9 juli 2008

ola!


ola gompie!


vandaag niet veel gedaan vanmiddag lekker wezen wandelen met nienke in het park terwijl alfons onder de douche stond (die luie donder). daarna moest ik op het huisje passen want ze gingen boodschapjes doen. toen ze terug kwamen heeft alfons mij geknuffeld een heeeele tijd lief he"? dat is een echte knuffelbeer hoor! hi zegt ook elke keer tietie tegen nienke snap eigenlijk niet waarom! vind dat maar raar. maar meestal is het toch popje!! vanavond blijf ik weer alleen op huisje passen nienke gaat naar de lady's night en alfons heeft een team uitje in scheveningen met zijn werk!!! maar dat is maar 3 uurtjes dat ik alleen ben dat is te overzien. dus ben snel klaar vandaag met mijn verhaaltje want zoveel is er niet te melden! hopen maar dat het morgen mooi weer is want dan gaan we misschien wel naar het bos!!!!!


nou dag lieve fans. lik en poot

Geen opmerkingen: