dinsdag 29 juli 2008

zondag


avond gompie!


vandaag is nienke nog steeds loops naar de wc ze wordt er gek van en ik ook weet niet meer waar ik moet kijken elke keer zie ik haar weer naar de wc gaan. vervelend hoor!!!

mar in de middag ging het alweer wat beter we zijn rond 1800 uur naar de groene weelde geweest hier in hoofddorp zijn we lekker naar de honden vijver geweest heb ik heerlijk gezwommen en gebadderd lekker zo even afkoelen in het water dat had ik wel even nodig op zo'n warme dag. ging uit gebreid liggen in het water denk dat ik er zeker wel zo'n 10 min in gelegen heb totdat ik weer het balletje naar nienke toe bracht. maar de pret was maar voor even want ze wou snel weer naar huis want we moesten weer naar de wc! en ja het gaat haar niet zo makkelijk af als mij gewoon even de bosjes in of op het grasveld gaan zitten.

maar ik heb heerlijk even met de hondjes gespeeld en dat vond ik al leuk genoeg al was mijn balltetje belangrijker natuurlijk.


Geen opmerkingen: