woensdag 16 juli 2008

heerlijk dagje!


hallo gompie,


vanochtend lekker geknuffeld met alfons en nienke die kwamen even bij me liggen. ja op de grond!! s'middags ben ik heerlijk met nienke naar de groene golf geweest ohhhhhh! wat een feest was dat allemaal hondjes liepen hier is net een honden paradijs! allemaal waren ze daar met de baasjes lekker aan het zwemmen in de honden vijver en ik natuurlijk ook. kon niet ophouden met balletje halen en weer terug brengen vanuit het water geweldig is dit zeg!!! wat een lol heb ik beetje klieren door het water heen en springen heen en weer door het water wat een genot! was net een zeehond. die er niet meer uit wilde. maar ja je wordt toch ook een keertje moe he'? en dan is het snel afgelopen ging er maar gezellig bij liggen nienke zat heerlijk aan de waterkant te genieten van het mooie weer want morgen is het weer afgelopen met het mooie weer vertelde ze. wel handig zo'n stok waar mijn balletje in kan kan nienke tenminste lekker ver mee gooien anders komt ie niet verder dan een paas cm. eenmaal weer thuis was ik dood op plofte neer op de gang en kwam er 5 min niet vandaan totdat ik me vriendje vincent weer zag. ja ik ben een beetje verliefd op hem zit ook vaak in zijn kamer vind het gezellig daar en dan is nienke me weer kwijt en dan hoor ik haar roepen en dan kom ik me even melden dat ik er nog ben hoor!!!!!


ga zo nog even gezellig in de keuken kijken bij de andere mensen is altijd zo gezellig iedereen geeft me daar aandacht. maar meestal is dit maar voor even want dan wordt ik vaak toch weer terug geroepen dat het even genoeg is voor vandaag.

straks komt alfons weer thuis want die heeft late dienst! gezellie die wil ook altijd wel met me spelen. en dan gaan we vanavond weer slaapie doen.


tot morgen fans. poot en lik

Geen opmerkingen: