woensdag 2 juli 2008

raar weertje zeg!!!


hallo fans!!!


daar ben ik weer! vandaag was maar een rare dag, zon,regen en dan weer omweer! werdt er helemaal nerveus van!! 1 harde klap srpong op en dook gelijk op mijn kussentje veilig in me hoekje. Hier kunnen ze me niets maken! keek baasje nienke nog even aan maar die gaf geen kik. zal het zeker wel gewend zijn die harde klappen!!!

vanmiddag zijn we even buiten wezen spelen met mijn bal en toen kwam alfons alweer thuis zag hem aankomen rijden jippie!! Nienke gooiede toen de bal in de auto en ik maar zoeken naar mijn bal waar is hij nu? totdat alfons hem naar buiten gooide merkte ik dat hij in de auto lag.

verder heb ik niet zoveel gedaan vandaag veel te warm en benauwd om wat te doen!!! misschien dat we vanavond wel naar het park gaan duimen dus dat nienke dat wil!!!!!

zo heel veel heb ik dus niet te vertellen vandaag dus fans tot morgen dan maar.

kunnen jullie mijn nieuwe avontuur weer lezen poot en lik!

Geen opmerkingen: