maandag 7 juli 2008

nieuw balletje!!!!


hallo gompie,


hier weer al mijn avonturen die ik beleeft heb vandaag. alfons heeft mij vanochtend even uitgelaten was weer een suffe bende. nadat alfons naar zijn werk is gegaan is baasje nienke druk bezig met de computer wat een ellende ze ziet mij niet eens staan! maar gelukkig ben ik op onderzoek uitgegaan want de deur stond open. he! was dat? een verkleinde voetbal? van wie zou die zijn? denk van zoey! ja. wat een raar ding wou er mee spelen maar kwam heel gek piep geluid uit schrok me een hoedje! wilde hem toch weer pakken maar hij piepte weer en sprong een meter achteruit en vincent maar lachen toen kwam nienke ook even bij me kijken, die stond me ook maar een beetje uit te lachen. ja kan ik er wat aan doen dat ik zo'n ding niet ken is vreemd voor mij hoor!!!! stond het balletje maar een beetje aan te kijken van wat moet ik hier nu mee. heel voorzichtig liep ik er heen en heel zachtjes pakte ik het op he'hij piept niet. totdat ik er perongeluk met me poot op ging staan kreeg bijna weer een hartverzakking en iedereen lachte mij maar een beetje uit! dus paps en mams ik wil ook zo'n klein piep balletje is echt wel grappig moest er eerst een beetje aan wennen maar nu vind ik het wel leuk. maar baasje nienke zegt dat het niet mag dus moet ik jullie maar even om toestemming vragen!!!!


na lekker gespeeld te hebben met de jongens riep nienke mij voor het eten! oh is het al etens tijd dan wat gaat de tijd hard zeg.........! pfffffffffff ben best wel moe.

daarna moest ik in de kamer blijven want ik had net gegeten vond eigenlijk ook niet erg heb heerlijk een tukkie gedaan. en nu ben ik lekker op mijn bot aan het kluifen waarom krijg ik die nou niet stuk? wat een rot ding heb nog de helft over denk dat ik daar morgen mee verder ga!

alfons komt zo weer thuis van het werk jippie dat is gezellig dat is echt mijn maatje geworden. hij zegt allemaal liefe dingen tegen mij.

nou dat was het dan weer even voor vandaag!!! tot morgen allemaal...... poot en lik .

zondag 6 juli 2008

een echte zondag


dag gompie!!


het is een echte zondag vandaag lekker lui doen en spelen met zoey (het hondje van vincent).

vrouwtje nienke is ook niet op haar best vandaag die is erg lui kwam laat uit haar bedje, maar alfons had mij al uitgelaten en eten gegeven. alfons gaf mij nog een dikke kus en nienke natuurlijk voordat hij naar zijn werk ging!! sjonge zo laat nog naar het werk? oh bestaat er ook avond dienst ja dat ken ik niet mijn baasje komt altijd rond half 5 thuis toch?

maar ik vermaak me prima hier hoor paps en mams!!! heb allemaal nieuwe vriendjes dus maak je maar geen zorgen over mij, voel me een stuk lichter ik denk dat ik afgevallen ben!!!

scheelt wel hoef je niet al dat gewicht mee te zeulen. vandaag niet echt een bijzondere dag gewoon een lekkere dag dat je zegt ja dit is een zondag dus sorry fans!!!!! heb niet veel te melden vandaag maar morgen heb ik vast wel weer een nieuwtje om te vertellen,


fijne dag nog allemaal poot en lik van amber

zaterdag


hallo allemaal,


daar ben ik weer!! oh wat een mooie dag alfons en nienke al vroeg uit de veren wat gaat er allemaal gebeuren? druk aan de schoonmaak stofzuigen,afwassen,douchen enz.

oh we krijgen visite!!! peter en janine komen nu. ik helemaal blij blijkt dat alfons en peter gewoon moeten werken jammer vond het net zo gezellie!!! maar gelukkig heb ik nienke nog en haar vriendinnetje janine gblijft ook hier. wat gaat zij nou doen (janine)? ze trekt zomaar haar broek uit en schoenen. oh ze gaat zich omkleden!!!

ik helemaal blij we gaan met de auto weg gompie!!!! leuk!!! spanned waar zouden we nu weer heen gaan? oh ik zie boompjes door de achterruit.

zo mag ik eindelijk die auto uit veel te warm in die auto met arko! maar ik ben vandaag heel eigenwijs niet aan het luisteren haha!!! lekker trekken aan de riem. vond vrouwtje nienke niet zo leuk die werdt een beetje boos op mij dus deed ik maar weer lief tegen haar. ben lekker aan het zwemmen geweest en daarna zijn we wat gaan drinken bij een tentje liepen allemaal vriendjes die gingen allemaal met hun baasje wat drinke daar!!!! bleef heel braaf liggen en al die honden blaffen en rennen! dacht bij mezelf wat maken jullie een drukte ik lig lekker bij nienke!!!


eenmaal thuis gekomen zijn nienke en janine eten gaan halen en tegen die tijd kwam alfons met peter weer terug van het werk joepie!!! wat een lol blij blij me hartje is zo blij, blij blij me hartje is zo blij want amber die houd van mij daarom is mijn hartje altijd blij blij blij!! zong alfons werd er helemaal vrolijk van!!! en moest er ook een beetje van blozen hihi.


nou dag lieve gompie tot morgen dan maar weer!!! dikke lik en poot van mij.

vrijdag 4 juli 2008

DE vrijdag


Dag lieve gompie! Vanochtend ellendig lang wachten voor ik mocht p...... Alfons was vrij, dus moest ik maar wachten, ben je klaar mee. Nienke liep maar wat met me, wederom op haar allerbelabberdst. Toen we terug waren ging ze gelijk een tukkie doen op de bank. 8 a 9 Uur slaap is natuurlijk veel te weing. En dan zeggen ze:"zo lui als een hond". Nou als er 1 calorieen verbrand heeft, ben ik het wel. Samen met balletje natuurlijk. die ronde deugniet.


Mijn speeltuin!!!!!!!!!!!
Vanmiddag naar huis in kudel geweest.Blij, blij blij! Ik speerde naar de poort en wat denk je.....? Nou dat dacht ik dus ook. Mooi niet, baasje F en vrouwtje H waren er niet. Wat een deceptie. In plaats daarvan stond er een wildvreemde kerel in huis. Ben van de kerk en kom voor de post, zei ie. Yeah right! Lekker geloofwaardig. Zal ook eens bij iemand binnenlopen, sorry, ben van de kerk en verder onschuldig. Bezwaar als ik even de administratie doorneem? Nee hoor, ga uw gang. Oh ja tussen haakjes, ik neem ook even wat waardevolle spullen mee, mijn kluis is zo leeg. Ik begrijp het, geen probleem. Hij was ook rap weer verdwenen. Raar volk, mensen. Lekker met balletje gespeeld en wat was het heet vandaag. Af en toe moest ik ff chillen. Alfons en nienke lagen te pitten in het gras. Luie donders. Vanavond met een balletje gespeeld. Wat een pokkeding! Was zo stuk. Zat lucht in. Was zeker de goedkoopste die er was. Thanx eva! Verder was ik vrij. VRIJdag, vat je hem slimpie? Zoals de spanjaarden zeggen: woef waf waffer de waf, oftewel: tot morgen! Tot die tijd,gedraag je! Poot en lik, amber.

woensdag 2 juli 2008

raar weertje zeg!!!


hallo fans!!!


daar ben ik weer! vandaag was maar een rare dag, zon,regen en dan weer omweer! werdt er helemaal nerveus van!! 1 harde klap srpong op en dook gelijk op mijn kussentje veilig in me hoekje. Hier kunnen ze me niets maken! keek baasje nienke nog even aan maar die gaf geen kik. zal het zeker wel gewend zijn die harde klappen!!!

vanmiddag zijn we even buiten wezen spelen met mijn bal en toen kwam alfons alweer thuis zag hem aankomen rijden jippie!! Nienke gooiede toen de bal in de auto en ik maar zoeken naar mijn bal waar is hij nu? totdat alfons hem naar buiten gooide merkte ik dat hij in de auto lag.

verder heb ik niet zoveel gedaan vandaag veel te warm en benauwd om wat te doen!!! misschien dat we vanavond wel naar het park gaan duimen dus dat nienke dat wil!!!!!

zo heel veel heb ik dus niet te vertellen vandaag dus fans tot morgen dan maar.

kunnen jullie mijn nieuwe avontuur weer lezen poot en lik!

dinsdag 1 juli 2008


Rechts baasje nienke die pas geslachte hamster soldaat maakt.



Aiaiai ik ben geflitst!

Weer een nutteloze dag!


Daar zijn we weer! Heb vandaag besloten mijn dagboek gompie te noemen. Het was weer ssdd (same shit different day). Van alfons geleerd, stout he. Weer met bruut geweld van mijn kussentje afgetrommeld vanochtend. Mag dan hond zijn maar moet er ook aan wennen. Wat was het bloedheet vandaag. Baasje nienke ziet er steeds bloter uit (geen gezicht trouwens) terwijl ik maar in mijn winterjas rondhobbel. Vind ik geen leuke uitvinding van de lieve heer.

Ene justin (gluiperd van het zuiverste water) vind mij op zijn overleden hond lijken. Hij zegt dat ik er precies hetzelfde uitzie. Zal je maar gezegd worden, He je lijkt op een dooie hond, ben je klaar mee. Maar hij kreeg denk toch een brok in zijn keel. Hij keek heel vertederd naar, vind me lief, wil met me spelen, wil me knuffelen, is blij als hij me ziet en wordt piloot. Paps en mams: IK BEN VERLIEFD! 'S avonds bij ene stephan en oksana geweest. Wel hele lieve mensen. Wonen op 10 hoog in Uithoorn. Jemig wat hoog, werd er bloednerveus van. Ik vind op visite gaan leuk, jullie ook? Tot morgen lieve kijkbuisvriendjes! Poot en lik, amber!