zondag 29 juni 2008

dagje naar het bos


Heb hectische daagjes achter de rug. Afgelopen donderdag hebben papa frans en mama hetty mij uitgezwaaid. Zij gingen met vakantie en ik mocht bij nienke en alfons logeren. Zag mama hetty nog een traantje wegpinken, toen ik door de achterruit keek.Dat vond ik wel zielig, maar paps en mams ik houd nog steeds van jullie!


De eerste nacht in een nieuwe omgeving, maar met mijn eigen kussentje, die had mama meegegeven. Wat is het klein bij nienke! Was gauw klaar met rondkijken. Beetje gespuugd de volgende ochtend. 'S middags gewandeld en met nienke gefietst. Zaterdag bij ome jan (verjaardag) geweest en gespeeld met mijn vriendinnetje sasja. Dolle boel!


Vandaag lekker naar het bos geweest. Was heerlijk weer, nieuwe omgeving, nieuwe luchtjes. Lekker gelopen, gerend en gezwommen. Was wel moe na 2 uur lopen. Maar alfons had een apparaatje om de weg terug te vinden, Handig he? Tot morgen fans. Poot en lik, amber!

Geen opmerkingen: